Rumänien heute

Um Beiträge zu verfassen, müssen Sie sich kostenlos registrieren bzw. einloggen.

getkiss
schrieb am 13.03.2013, 18:45 Uhr
Warum die Seklerfahne als "Erkennungszeichen"?

Das ist kein "Erkennungszeichen".
1. Es ist ein "Bekennerzeichen" zu der Idee:
Soll doch ein Jeder seine Fahne hochhalten dürfen.
2. Es ist ein Zeichen zum Ärgern, jedes rumänischen Nationalisten, ob er nun 0815-Kategorie hat, oder nicht
harald815
schrieb am 13.03.2013, 18:50 Uhr
Sag ich doch.
getkiss
schrieb am 13.03.2013, 18:56 Uhr
Mensch, ärgere dich nicht!
lucky_271065
schrieb am 13.03.2013, 19:01 Uhr
Wäre es nicht weit g´scheiter auf die jeweiligen Menschen zuzugehen und mit den Menschen - wenn geht - freundlich zu plaudern als mit irgendwelchen komischen Fähnchen herumzuwacheln?

Mit Nationalismen jeglicher Art und all stumpfsinniger ideologischer Propaganda machen wir uns doch nur unser Leben unnötig schwer!

Wer braucht so einen Schmarren?
harald815
schrieb am 13.03.2013, 19:10 Uhr
Wer braucht so einen Schmarren?
Zur Erinnerung und korrigiert:
Offensichtlich BRAUCHT so mancher das, meint aber gleichzeitig, er wäre es nicht.
Magyar Emberek
schrieb am 13.03.2013, 19:12 Uhr
Also lieber Herr "getkiss"!

Wann ich eine Fahn, eine Uniform oder einen Herrgottlverkäufer seh, dann ist mir zum Speiben ...

Dass Sie sich das antun, wundert mich bei so mancher sonst von Ihnen herüberkommenden Einstellung.

Das wollen Sie bitte keinesfalls als persönliche Kritik verstehen! Sollten Sie das zu Ihrer "Glückseligkeit" benötigen, dann wickeln Sie sich halt zum besseren Schlafe in so ein talkertes Tüchel ein. Solange Sie sich dabei wohl fühlen ...
getkiss
schrieb am 13.03.2013, 19:15 Uhr
Dann speiben´s doch...
Elsam
schrieb am 13.03.2013, 19:22 Uhr (am 13.03.2013, 19:23 Uhr geändert).
Basescu devine rezonabil.
Adevarul crunt; ungurii isi cresc copilasii ca pe niste ciumpalaci redusi, zombies sociali care nici macar limba tarii lor nu o cunosc. Atunci de unde egalitate de sanse?
Ce sanse au in Romania in afara de cele doua judete sarace in care sunt "intre ei" si nimic altceva?



Presedintele Traian Basescu le-a transmis cetatenilor de etnie maghiara ca, nici daca ies in strada 50.000, pe 15 martie, pentru a cere autonomie, nu se vor putea situa deasupra legilor si a Constitutiei.

"Trebuie sa spunem foarte cinstit un lucru: Covasna si Harghita nu se autosustin", a explicat seful statului, adaugand ca, potrivit statisticilor, cele doua judete sunt dintre cele mai sarace, beneficiind de fonduri suplimentare de la Guvern.

O dovada in plus este si aceea ca, din cauza "aparentului risc de conflicte interetnice, nici marii investitori nu s-au asezat acolo", preferand judetele invecinate.

"Somajul e mare, daca dezvoltarea ramane sa se bazeze pe resurse locale, situatia devine catastrofala", a declarat presedintele.


Seful statului si-a exprimat opinia ca se face o mare greseala cu educatia copiilor maghiari.

"A nu lasa copiii din Covasna si Harghita sa invete limba romana le reduce sansele de a fi bine platiti intr-o banca la Bucuresti, de a lucra intr-o multinationala(...) Sansa de a invata limba romana in scoala nu trebuie pierduta", a afirmat presedintele.




Link
bankban
schrieb am 13.03.2013, 19:43 Uhr
Der griechische Schriftsteller Plutarch (um 46 bis um 125) berichtet in seiner Cäsar-Biographie, Cäsar habe beim Anblick einer kleinen Stadt in den Alpen ausgerufen: »Ich möchte lieber der Erste hier als der Zweite in Rom sein.«
Elsam
schrieb am 13.03.2013, 19:49 Uhr (am 13.03.2013, 19:50 Uhr geändert).
Bankban, ich verstehe dich schon. Bei dir Zuhause bist du immer der Erste, auch wenn du für alle anderen draußen eine Dumpfbacke bist.
bankban
schrieb am 13.03.2013, 19:50 Uhr (am 13.03.2013, 19:55 Uhr geändert).
Sagt mir ein ... w... elsam!
Elsam
schrieb am 13.03.2013, 19:56 Uhr

Englezii au cautat tigani discriminati in Romania.


După o vizită de mai bine de patru ore prin toate împrejurimile municipiului Baia Mare, reporterii televiziunii Al Jazeera English s-au arătat puţin dezamăgiţi faţă de ceea ce ştiu că ar trebui să fie la Baia Mare. Poveştile apărute prin mai multe ziare internaţionale au fost demontate chiar de reporterul televiziunii britanice care recunoaşte că gardul de pe strada Horea „nu este chiar un gard“.



Link
seberg
schrieb am 13.03.2013, 20:15 Uhr
Englezii au cautat tigani discriminati in Romania si n-au gasit "gardul"?

Dar zidul discriminator in capul oamenilor l-au masurat?
Elsam
schrieb am 13.03.2013, 20:18 Uhr
Dar zidul discriminator in capul oamenilor l-au masurat?

De unde sa le dea prin cap sa caute tocmai in Germania?
Mynona
schrieb am 13.03.2013, 21:06 Uhr (am 13.03.2013, 21:07 Uhr geändert).
Bankban, ich verstehe dich schon. Bei dir Zuhause bist du immer der Erste, auch wenn du für alle anderen draußen eine Dumpfbacke bist.

Ha, sagt die drößte Dumpfbacke des Forums...

De unde sa le dea prin cap sa caute tocmai in Germania?

Tja, sie wußten wohl nicht wo Rumänen zu finden sind in Deutschland...Engländer halt...

Um Beiträge zu verfassen, müssen Sie sich kostenlos registrieren bzw. einloggen.